Ce înseamnă eroarea 500?

Dacă apare pe pagina site-ului dvs eroarea 500 Internal Server Error, este posibil ca să aveți reguli greșite trecute în fișierul .httacces din site-ul Dvs., dacă eroarea a apărut după upgrade-ul de la o versiune PHPla alta vă rugăm să revizuiți setările din httacces pentru a fi compatibile cu noua versiune PHP, ștergeți regulile setate înainte și puneți-le pe rând înapoi pentru a testa de la care dintre ele apărea problema.

Dacă eroarea a apărut ulterior este posibil ca să aveți o eroare de programare în script, drept pentru care vă sugerăm să verificați fișierul error_log din folderul unde este localizat site-ul dvs. (în principiu în folderul public_html pentru domeniul principal). În anumite cazuri fișiere error_log se generează și în subfoldere. 

Dacă fișierul error_log este foarte mare, vă sugerăm să îl ștergeți astfel încât să se autogenereze cu erorile recente.

Puteți să contactați și Departamentul Tehnic printr-un tichet de suport pentru a vă oferi informații din loguri legate de eroarea întâlnită.

Nu uitați să precizați în mesajul Dvs. numele site-ului, user-ul site-ului precum și link-ul la care vă apare eroarea pentru a vă putea oferi asistență în găsirea sursei problemei.

Dat fiind faptul că eroarea 500 nu este una de server, deci nu ține de serviciul de găzduire oferit de Chroot, ci de programare, suportul tehnic poate fi tarifat conform serviciilor adiționale Chroot


Also Read