Mesajele mele ajung in SPAM. Ce pot sa fac?


În cazul în care mesajele trimise de pe un cont găzduit la Chroot ajung în SPAM la destinatar trebuie mai întâi să verificați dacă în cPanel, secțiunea Email > Authentication/Autentificare aveți activate opțiunile DKIM și SPF. În cazul în care acestea nu sunt active, vă rugăm să le activați.

Puteți deschide și un tichet de asistență din contul dvs. de client Chroot (accesibil la https://www.chroot.ro/login) și să ne dați mai multe informații legate de problemă cu cazuri concrete (mesaj cu subiectul ...... trimis de pe adresa ..... catre adresa ..... in data ..... ora .....) pentru a putea verifica mai amanunțit.

Cel mai probabil, conturile de email de pe care incercati să trimiteți mesaje au fost create recent și, în consecință, au reputație zero pentru Gmail, Yahoo, Microsoft etc. Reputația se crează în timp prin trimiterea de mesaje individuale către clientii amintitelor retele (preferabil inițial să trimiteți la prieteni, cunoștințe) și notificarea acestora pe alte canale de comunicare de trimiterea lor cu rugămintea de a le marca ca NOT SPAM, să adauge adresa de pe care s-a trimis mesajul în Address Book și să răspundă la mesaj.

De asemenea, util e verificarea ca la trimiterea de atașamente să nu existe duble extensii (ex. document.doc.pdf).

Din păcate fiecare furnizor mare de servicii de mail (Google, Yahoo, MSN, etc) are propriile reguli legate de filtrarea mesajelor și includerea unora din ele în SPAM. În cazul în care mesajul dvs. ajunge în SPAM se poate verifica la furnizorii anterior amintiți de ce acel mesaj a fost considerat SPAM.

Vă recomandăm, de asemenea, optarea pentru alocarea contului dvs. de găzduire a unui IP dedicat la prețul de 2 euro + TVA / luna (sau 20 euro + TVA / an) - mai multe detalii aici


 Tipărire

V-ar mai putea interesa și