Migrare gratuită conturi de găzduire

Acest articol este LIVE, actualizat permanent. Pentru migrarea gratuită a pachetelor Legacy vă rugăm să urmați acest articol.

Chroot oferă pentru noii clienți migrarea gratuită a contului lor de la un alt furnizor în următoarele condiții:

  • aveți acces la cPanel la fostul furnizor și funcția de Backup este activă
    • în cazul în care există cPanel iar funcția de Backup nu este activă, puteți cere furnizorului o arhivă de tip backup. Acestă arhivă poate fi importată de către noi.
  • ați achitat pentru 12 luni serviciul achizitionat în care doriți să faceți migrarea

Ce trebuie să faceți?

Deschideți un tichet de asistență din contul dvs. de client Chroot (https://www.chroot.ro/login) în care introduceți urmatoarele date:

  • datele de autentificare în cPanel (de la fostul furnizor)
  • permisiunea expresă de a accesa aceste date în scopul mutării

IMPORTANT:

  • Chroot va migra întregul cont de cPanel așa cum este la fostul furnizor (fișiere, baze de date, email-uri cu configurările existente)
  • Datorită diferențelor dintre versiunile de PHP folosite pot apărea disfuncționalități ulterioare migrării:
    • Vă recomandăm să modificați versiunea de PHP din cPanel pentru a încerca remedierea problemelor
    • Verificați că folosiți ultimele actualizari ale aplicațiilor
  • Clientul poate să solicite prin tichet de asistență deschis din contul de client Chroot identificarea acestor probleme și remedierea lor contra-cost, în conformitate cu tarifele publicate în pagina de servicii adiționale. Totuși, Chroot nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale probleme persistente datorate acestor configurări sau a vicierii anterioare a conținutului migrat.
  • Pentru buna funcționare a citirii și trimiterii de email-uri, vă recomandăm verificarea configurărilor existente pentru clientul de email folosit (nume utilizator, servere intrare/ieșire, porturi)
  • În eventualitatea în care IP-ul dvs. este blocat ulterior migrării (la accesarea site-ului primiți eroarea: Conexiunea dvs. a fost blocată de Firewall ...) vă rugăm să citiți următorul material pentru a-l debloca: https://www.chroot.ro/intrebari-frecvente/77-deblocare-adresa-ip)
  • Chroot nu va interveni manual și nu va face migrari de date individuale dacă după migrarea contului de găzduire, nameserverele nu au fost schimbate, aceste operațiuni se pot oferi contra-cost conform tarifelor pentru serviciile adiționale.


Also Read