Portal clienți » Biblioteca de cunoștințe » 2. Noțiuni introductive » Migrare gratuită conturi de găzduire
Migrare gratuită conturi de găzduire
Acest articol este LIVE, actualizat permanent. Pentru migrarea gratuită a pachetelor Legacy vă rugăm să urmați acest articol.
Chroot oferă pentru noii clienți migrarea gratuită a contului lor de la un alt furnizor în următoarele condiții:
- aveți acces la cPanel la fostul furnizor și funcția de Backup este activă
- în cazul în care există cPanel iar funcția de Backup nu este activă, puteți cere furnizorului o arhivă de tip backup. Acestă arhivă poate fi importată de către noi.
- ați achitat pentru 12 luni serviciul achizitionat în care doriți să faceți migrarea
Ce trebuie să faceți?
Deschideți un tichet de asistență din contul dvs. de client Chroot (https://www.chroot.ro/login) în care introduceți urmatoarele date:
- datele de autentificare în cPanel (de la fostul furnizor)
- permisiunea expresă de a accesa aceste date în scopul mutării
IMPORTANT:
- Chroot va migra întregul cont de cPanel așa cum este la fostul furnizor (fișiere, baze de date, email-uri cu configurările existente)
- Datorită diferențelor dintre versiunile de PHP folosite pot apărea disfuncționalități ulterioare migrării:
- Vă recomandăm să modificați versiunea de PHP din cPanel pentru a încerca remedierea problemelor
- Verificați că folosiți ultimele actualizari ale aplicațiilor
- Clientul poate să solicite prin tichet de asistență deschis din contul de client Chroot identificarea acestor probleme și remedierea lor contra-cost, în conformitate cu tarifele publicate în pagina de servicii adiționale. Totuși, Chroot nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale probleme persistente datorate acestor configurări sau a vicierii anterioare a conținutului migrat.
- Pentru buna funcționare a citirii și trimiterii de email-uri, vă recomandăm verificarea configurărilor existente pentru clientul de email folosit (nume utilizator, servere intrare/ieșire, porturi)
- În eventualitatea în care IP-ul dvs. este blocat ulterior migrării (la accesarea site-ului primiți eroarea: Conexiunea dvs. a fost blocată de Firewall ...) vă rugăm să citiți următorul material pentru a-l debloca: https://www.chroot.ro/intrebari-frecvente/77-deblocare-adresa-ip)
- Chroot nu va interveni manual și nu va face migrari de date individuale dacă după migrarea contului de găzduire, nameserverele nu au fost schimbate, aceste operațiuni se pot oferi contra-cost conform tarifelor pentru serviciile adiționale.