Portal clienți » Biblioteca de cunoștințe » 2. Noțiuni introductive » Migrare gratuită conturi de găzduire
Migrare gratuită conturi de găzduire
Acest articol este LIVE, actualizat permanent. Pentru migrarea gratuită a pachetelor Legacy vă rugăm să urmați acest articol.
Chroot oferă pentru noii clienți migrarea gratuită a contului lor de la un alt furnizor în următoarele condiții:
- aveți acces la cPanel la fostul furnizor și funcția de Backup este activă
- în cazul în care există cPanel iar funcția de Backup nu este activă, puteți cere furnizorului o arhivă de tip backup. Acestă arhivă poate fi importată de către noi.
- ați achitat pentru 12 luni serviciul achizitionat în care doriți să faceți migrarea (nu se aplică conturilor de Reseller Găzduire Web)
Ce trebuie să faceți?
Deschideți un tichet de asistență din contul dvs. de client Chroot (https://www.chroot.ro/login) în care introduceți urmatoarele date:
- datele de autentificare în cPanel (de la fostul furnizor)
- permisiunea expresă de a accesa aceste date în scopul mutării
IMPORTANT:
- Chroot va migra întregul cont de cPanel așa cum este la fostul furnizor (fișiere, baze de date, email-uri cu configurările existente)
- Datorită diferențelor dintre versiunile de PHP folosite pot apărea disfuncționalități ulterioare migrării:
- Vă recomandăm să modificați versiunea de PHP din cPanel pentru a încerca remedierea problemelor
- Verificați că folosiți ultimele actualizari ale aplicațiilor
- Clientul poate să solicite prin tichet de asistență deschis din contul de client Chroot identificarea acestor probleme și remedierea lor contra-cost, în conformitate cu tarifele publicate în pagina de servicii adiționale. Totuși, Chroot nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale probleme persistente datorate acestor configurări sau a vicierii anterioare a conținutului migrat.
- Pentru buna funcționare a citirii și trimiterii de email-uri, vă recomandăm verificarea configurărilor existente pentru clientul de email folosit (nume utilizator, servere intrare/ieșire, porturi)
- În eventualitatea în care IP-ul dvs. este blocat ulterior migrării (la accesarea site-ului primiți eroarea: Conexiunea dvs. a fost blocată de Firewall ...) vă rugăm să citiți următorul material pentru a-l debloca: https://www.chroot.ro/intrebari-frecvente/77-deblocare-adresa-ip)
- Chroot nu va interveni manual și nu va face migrari de date individuale dacă după migrarea contului de găzduire, nameserverele nu au fost schimbate, aceste operațiuni se pot oferi contra-cost conform tarifelor pentru serviciile adiționale.