Biblioteca de cunoștințe

Portal clienți > Biblioteca de cunoștințe > 3. Asistență tehnică și backup de date > Cum beneficiez de Asistență Tehnică?

Cum beneficiez de Asistență Tehnică?

Metodele prin care acordăm asistență tehnică clienților noștri sunt:

 

1. NON-STOP prin tichete de asistență ;

2. De Luni până Vineri în intervalul orar 10 și 18 la numărul de telefon afișasau prin interfata de LiveChat .

3. Accesand serverul de IRC irc.lug.ro parte a asociatiei ProLinux si intrand pe canalul de IRC #chroot

 

SFAT: Înaine de a contacta unul dintre operatorii noștri puteți accesa secțiunea de Întrebări Frecvente a site-ului nostru. Se poate dovedi a vă fi de mare ajutor, putând economisi timp prețios.

 

Vă rugăm să nu solicitați asistență tehnică prin alte metode decât prin cele menționate mai sus, pentru a putea eficientiza timpul de răspuns.

 


 Tipărire

V-ar mai putea interesa și