Biblioteca de cunoștințe

Portal clienți » Biblioteca de cunoștințe » 3. Asistență tehnică și backup de date » Redirectionare e-Mail

Redirectionare e-Mail

Prin interfața cPanel pusă la dispoziție de Chroot se pot crea redirectionari de e-Mail.
Chroot nu recomanda redirecționarea mesajelor către alte destinații decît către cele locale, de exemplu către domeniile găzduite în pachetul de găzduire.
Redirecționarea mesajelor către destinații externe precum yahoo.com, gmail.com, hotmail.com, aol.com fără a se limita la aceste exemple este o decizie pe care clientul și-o asumă. Aceste mesaje pot fi și în general sunt considerate SPAM deoarece nu se modifică expeditorul, el va rămâne întotdeauna cel inițial.
De exemplu:

Daca un email primit de la expeditor@yahoo.com catre destinatar@domeniutau.ro este redirectionat către redirect@yahoo.com el va fi considerat SPAM de către Yahoo pentru ca domeniultau.ro nu poate și nu are voie să trimită mesaje în numele yahoo.com.

Vă recomandăm să creați o casuța de email necesară și să o accesați direct.

În cazul Gmail puteți seta contul să citeasca o adresa de email de la distanță urmând următorul tutorial. În general majoritatea furnizorulor de adrese de email oferă posibilitatea citirii a altor căsuțe de e-mail, vă recomandăm să citiți documentația pusă la dispoziție de furnizor.

Chroot nu va acorda suport tehnic pentru situațiile legate de redirecționarile de email ce se fac în afara domeniilor gazduite în pachetul de găzduire.


 Tipărire

V-ar mai putea interesa și