Migrare conturi Reseller

Tuesday, June 28, 2022

Mentenanța a fost re-programată pentru următoarele intervale:

  • s1.chroot.ro: 22.07.2022 - 29.07.2022, începând cu ora 19:00 finalizat
  • s2.chroot.ro: 29.07.2022 - 03.08.2022, începând cu ora 19:00 finalizat
  • s3.chroot.ro: 02.08.2022 - 04.08.2022, începând cu ora 19:00 finalizat
  • s4.chroot.ro: 02.08.2022 - 04.08.2022, începând cu ora 19:00 finalizat
  • s5.chroot.ro: 17.10.2022 - 18.10.2022, începând cu ora 19:00 parțial finalizat continuare 05.12.2022
  • s6.chroot.ro: 13.10.2022 - 14.10.2022, începând cu ora 19:00 finalizat
  • s8.chroot.ro: 17.10.2022 - 18.10.2022, începând cu ora 19:00 parțial finalizat continuare 05.12.2022

În intervalul 04.07.2022-08.07.2022, începând cu ora 19:00, chroot va migra toate pachetele de tip "Reseller Găzduire Web".

Astfel, toate conturile de reseller existente pe serverele s1-s8.chroot.ro vor fi migrate pe serverul dedicat pentru reselleri, rs01.web-host.ro si pe rs02.web-host.ro.


De ce se realizează această migrare?

De-a lungul timpului, conturile de Reseller au împărțit aceleași servere cu cele de "Găzduire Web" destinate utilizatorilor finali. Unele din aceste servere necesită decomisionare, datorită vechimii lor. Unele dintre primele servere lansate de chroot rulează sisteme de operare ce beneficiază doar de Suport Extins limitat din partea producătorilor, suport care expiră în curând.

Datorită faptului că o actualizare in place ar fi foarte riscantă pentru datele clienților noștri, și ar genera un downtime destul de ridicat am decis retragerea acestor servere din funcțiune și migrarea conturilor pe un server mai nou. 

Astfel, site-urile clienților tăi vor beneficia de un sistem de operare mai rapid, precum și de pachete software ce îmbunătățesc viteza site-urilor acestora — precum LiteSpeed — sau securitatea acestora, precum suita de securitate Imunify 360.

Probleme ce pot apărea după migrare

Deși facem eforturi în a realiza aceaste migrări fără a afecta negativ funcționalitatea site-urilor clienților tăi, există unele cazuri în care va fi necesară intervenția ta în a aduce unele site-uri înapoi online. 

Mai jos ai o listă cu posibilele probleme, precum și rezolvările lor, ce pot apărea după migrare.

Versiune PHP

Este posibil ca versiunea PHP a site-ului tău, sau anumite configurații personalizate (module active, setări specifice etc.), să nu se transfere corect.

În caz că unul din site-uri nu se afișează corect după migrare, va fi necesar să ajustezi setările PHP. Află aici cum poți face asta.

Nu mai poți accesa contul cPanel după migrare

Dacă în trecut clienții tăi accesau contul de cPanel folosind adresa serverului (sX.chroot.ro), acest lucru nu va mai fi posibil.

Adresa preferată de accesare este domeniu.ro/cpanel, care va redirecționa mereu spre serverul corect.

Alternativ, dar nerecomandat, puteți folosi numele noului server, mai exact: https://rs01.web-host.ro:2083/

Nu mai poți citi e-mail-ul cu un client extern (Outlook, Thunderbird, Apple Mail etc.)

Asigură-te că setările clientului tău de e-mail sunt corecte.

Mai exact, este necesar să folosești serverele domeniului tău (sub forma mail.domeniu.ro), și nu numele vechiului server (sX.chroot.ro) ca server de intrare (incoming) și ieșire (outgoing).

Poți verifica setările corecte în contul de cPanel, la secțiunea "Conturi de E-mail", butonul "Conectare Dispozitive".

Primești eroarea "None of the authentication methods supported by this client [...]"

Protocoalele vechi de securitate (mai vechi de cât TLS v1.2) nu mai sunt suportate, iar utilizarea lor este descurajată

Dacă folosiți un sistem de operare învechit (Windows 7, Windows 8), sau un client de e-mail vechi, este necesar să activați suportul TLS v1.2 în sistemul dumneavoastră de operare, sau să faceți un upgrade la un sistem care este suportat de către producător.

Vă recomandăm să urmați instrucțiunile din acest articol din documentația cPanel.

Mai multe informații puteți citi pe site-ul Microsoft.

Nu te mai poți conecta la baza de date (remote MySQL) sau nu te mai poți conecta prin SSH la server

Din motive tehnice, lista de adrese IP cu permisii de conectare pe porturile MySQL (3306) și SSH (22) nu pot fi transferate.

Astfel, dacă ai nevoie să te conectezi pe aceste porturi, este nevoie să adaugi adresele în lista de excepții firewall din contul tău, mai exact în opțiunea Firewall Whitelist din cPanel.

Notă: această funcționalitate se oferă doar pentru conturile ce au access shell/SSH (inclusiv funcționalitatea de Remote MySQL)

« înapoi